کره بادام زمینی

کره بادام زمینی منبع ویتامین E می باشد ( ویتامین E دارای آنتی اکسیدان و لوتئین بوده که به محافظت پوست شما در برابر رادیکال های آزاد اشعه ماوراء بنفش کمک می کند ، مقادیر مناسبی از آنتی اکسیدان در کره بادام زمینی حیاة تاثیر بسزایی در لیفت صورت و بدون چین و چروک نگه داشتن پوست موثر است .

480.000 تومان

به اشتراک بگزارید:

توضیحات کره بادام زمینی

کره بادام زمینی اورگانیک حیاة بهترین گزینه برای افرادی است که رژیم لاغری با کالری محدود دارند،
چرا که چربی های تک غیراشباع و پروتئین کره بادام زمینی بسیار سیرکننده هستند و مصرف مقدار مناسب آن احساس سیری به فرد منتقل کرده و در عین حال مواد مغذی مورد نیازی که در فرد باید در طول روز دریافت کند را به او می دهد.
مصرف تنها ۳۰ گرم کره بادام زمینی حیاة  در طول روز ، به ویژه در وعده صبحانه به جلوگیری از خطر مرگ و میر در اثر ابتلا به بیماری های قلبی عروقی کمک می کند.
یکی دیگر از فواید کره بادام زمینی کمک به عضله سازی و رشد عضلات است
گروه غذایی حیاة همواره در تلاش است تا با تولید محصولات کاملا اورگانیک ، مرغوب ترین انتخاب ها را در سبد غذایی شما بگنجاند . کره بادام زمینی اورگانیک حیاة ،بدون شکر و مواد افزودنی ، حاوی مواد مغذی ای می باشد که سلامت قلب را تقویت و سطح قند خون را بهبود می بخشید . هم چنین مصرف روزانه کره بادام زمینی حیاة به کاهش وزن کمک کرده و در حفظ سلامت نقش بسزایی را ایفا می کند ، از جمله کاهش خطر ابتلا به دیابت ، بیماری های قلبی عروقی ، عفونت های قارچی ویروسی ، اختلالات بینایی ، زوال عقلی ، سرطان پروستات در آقایان و کاهش فشار خون بسیار حائز اهمیت است .

راه های حمل و نقل

برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید. لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.برای تغییر این متن بر روی دکمه ویرایش کلیک کنید.